Klachtenregeling

Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat onze cliënt tevreden is. Daarom horen we het ook graag als je dat niet bent. Alleen op die manier kunnen wij onze organisatie echt versterken en de zorg zo organiseren dat de kennis en ervaring van onze medewerkers aan blijft sluiten op de wensen en behoeften van onze cliënten.

Ben je het niet eens met een beslissing, heb je een probleem, ben je ergens boos of verdrietig over, dan kun je je klacht intern melden bij Salutem Zorg via een klachtenformulier.

Lukt het niet om de klacht intern op te lossen, dan kun je een klacht bij Quasir groep een onafhankelijke organisatie indienen via telefoonnummer 085-4874012 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vrij) of via mail bemiddeling@quasir.nl

Als het ondanks de hulp van Quasir groep niet lukt om de klacht op te lossen dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Zorggeschil. Voor de werkwijze van de geschilleninstantie Zorggeschil is er een reglement opgesteld. Deze kan je vinden op: www.zorggeschil.nl. De overige contactgegevens van Stichting Zorggeschil zijn:

Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde
E: info@zorggeschil.nl